Online Strategie | To Get There Media
15527
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15527,page-child,parent-pageid-15040,cookies-not-set,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

ONLINE STRATEGIE

Online strategie To Get There Media

Het online medialandschap verandert voortdurend. Het is dan ook niet gek dat veel bedrijven en ondernemers door de bomen het bos niet meer zien. Websites, blogs, apps, video’s, social media, online campagnes, er zijn enorm veel mogelijkheden. Maar wat wil jij als bedrijf uitdragen, welke middelen passen hier nu het beste bij en hoe ga je deze strategisch inzetten? Het antwoord hierop vind je in een online strategie. Een duidelijke online strategie geeft richting en houvast aan je online activiteiten. Het zorgt ervoor dat je niet zomaar op elk willekeurig kanaal actief bent (want dat is echt niet nodig) en zonder doel of missie een boodschap de wereld in brengt.

 

Ik help je graag bij het beantwoorden van deze vragen en het maken van de keuzes! Naar aanleiding van een strategische brainstormsessie met jou en/of je team (jullie kennen de markt en branche immers het beste) en de onderzoeksresultaten creëer ik graag voor jouw bedrijf een online strategie, passend bij de (huidige) doelstellingen. Denk hierbij aan een duidelijk rapport met concrete voorbeelden en/of concepten. Zo kan je gelijk aan de slag!

WERKWIJZE

  • Analyse

    Voordat ik aan de slag ga met de online strategie is het handig om eerst duidelijk in kaart te brengen wat de huidige situatie is. Wat wordt er nu online gedaan en welke mogelijkheden worden al ingezet? Hier ga ik mee aan de slag zodra er een akkoord is op de offerte.

  • Brainstormsessie

    Wanneer het vooronderzoek gedaan is ga ik graag met jou en/of je team rond te tafel om de huidige strategie te bespreken en jullie doelstellingen & wensen met betrekking tot de online strategie duidelijk op papier te hebben.

  • Strategie

    Bij deze stap is het tijd om het (voor)onderzoek en de wensen & ideeën om te zetten in een strategie. Hiervoor kijk ik naar de doelgroep, de customer journey, de concurrentie, maar beschrijf ik ook de boodschap, online middelen en de planning van de online activiteiten.

  • Uitvoering

    Wanneer de strategie volledig is presenteer ik die graag aan je, zodat je er gelijk mee aan de slag kan en/of het aan je team kan uitleggen. Mocht je onderdelen van de online strategie willen uitbesteden? Dan kan ik je hier wellicht bij helpen, afhankelijk van de activiteiten.

  • Evaluatie

    Graag evalueer ik met jullie, enige tijd na de uitvoering, de resultaten. Wat gaat goed en wat niet? Hoe staat het met de doelstellingen? En moeten er nog punten aangepast worden?

VRAAG VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE OP

Get there together? Neem gerust contact op voor meer informatie.