Content Strategie | To Get There Media
15527
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15527,page-child,parent-pageid-15040,cookies-not-set,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

CONTENT STRATEGIE

Online strategie To Get There Media

Het online medialandschap verandert voortdurend. Het is dan ook niet gek dat veel bedrijven en ondernemers door de bomen het bos niet meer zien. Websites, blogs, video’s, social media, online campagnes (met influencers), events, nieuwsbrieven, er zijn enorm veel mogelijkheden. Dit betekent niet dat je als bedrijf alles maar ‘moet’ gaan inzetten. Wat wil jij als bedrijf uitdragen, welke middel passen hier het beste bij en hoe ga je deze strategisch inzetten zodat jouw bedrijf opvalt in de stroom van online content?

 

Het antwoord hierop vind je in een contentstrategie. Een duidelijke contentstrategie geeft richting en houvast aan je online activiteiten. Het zorgt ervoor dat je niet zomaar op elk willekeurig kanaal actief bent en zonder doel of missie een boodschap de wereld in brengt.

 

Ik help je graag bij het beantwoorden van al je content vragen en het maken van de juiste keuzes! Hoe kan ik je helpen?

 

  • Brainstormen over jouw contentstrategie & content (vanaf €175,- voor 2 uur)
  • Contentstrategie bepalen (op aanvraag).
  • Online/content coördinatie = het managen, begeleiden en/of uitvoeren van alle content gerelateerde uitingen (op aanvraag).

WERKWIJZE CONTENT STRATEGIE

  • Analyse

    Voordat ik aan de slag ga met de online strategie is het handig om eerst duidelijk in kaart te brengen wat de huidige situatie is. Wat wordt er nu online gedaan en welke mogelijkheden worden al ingezet? Hier ga ik mee aan de slag zodra er een akkoord is op de offerte.

  • Brainstormsessie

    Wanneer het vooronderzoek gedaan is ga ik graag met jou en/of je team rond te tafel om de huidige strategie te bespreken en jullie doelstellingen & wensen met betrekking tot de online strategie duidelijk op papier te hebben.

  • Strategie

    Bij deze stap is het tijd om het (voor)onderzoek en de wensen & ideeën om te zetten in een strategie. Hiervoor kijk ik naar de doelgroep, de customer journey, de concurrentie, maar beschrijf ik ook de boodschap, online middelen en de planning van de online activiteiten.

  • Uitvoering

    Wanneer de strategie volledig is presenteer ik die graag aan je, zodat je er gelijk mee aan de slag kan en/of het aan je team kan uitleggen. Mocht je onderdelen van de online strategie willen uitbesteden? Dan kan ik je hier wellicht bij helpen, afhankelijk van de activiteiten.

  • Evaluatie

    Graag evalueer ik met jullie, enige tijd na de uitvoering, de resultaten. Wat gaat goed en wat niet? Hoe staat het met de doelstellingen? En moeten er nog punten aangepast worden?

VRAAG VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE OP

Get there together? Neem gerust contact op voor meer informatie.